loading...
نگار استور
نگا رپرشین بازدید : 70 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
صادقيان: دايي گفت فصل بعد بايد در اروپا بازي کنم

خلاصه اي از مطلب :

هافبک تيم فوتبال نفت تهران تأکيد کرد، امتيازاتي که اين تيم در هفته‌هاي ابتدايي ليگ برتر از دست داده، قابل جبران است.


ادامه اين مطلب : صادقيان: دايي گفت فصل بعد بايد در اروپا بازي کنم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




جام نيوز - ورزشي

مربي تيم صبا گفت: «ما تيمي نيستيم که در کوران مسابقات باشيم و تازه تمرينات را شروع کرده ايم.» ... صادقيان: دايي گفت فصل بعد بايد در اروپا بازي کنم.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «پيام صادقيان»

پيام صادقيان در خصوص غيبتش در بازي تراکتورسازي - نفت تهران گفت: اين ... مصاف با تراکتورسازي اظهار داشت: ما بايد سه امتياز را مي‌گرفتيم، چون اين بازي ... مي‌خواهم پيام صادقيان را دوباره به فوتبال ايران معرفي کنم. ... او براي فصل بعد در تفکرات برانکو ايوانکوويچ جايي نداشت و فصل بعد شاگرد عليرضا منصوريان خواهد بود.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان:ديگر تحمل اين مدل سختي ها را ندارم، البته خودم مقصر بودم ...

21 آوريل 2015 ... پيام صادقيان بعد از ماجرا‌هاي امير تتلو و اتهامي که اين خواننده ... با اين وجود پيام در گفت و گو با خبرورزشي از هر دري سخن گفت. ... علي دايي، حميد درخشان و حالا برانكو. ... كه به اميد خدا اين 4 بازي هم تمام شود و ببينم چه كاري بايد انجام بدهم. يك نكته عجيب در تمرينات پرسپوليس اين است كه فقط 3 بازي تا پايان فصل ...

آدرس : کليک کنيد
در تيم ملي به همه چيز فکر کنيم غير از هندبال | ورزش 3

26 جولاي 2015 ... هميشه دوست داشتم در اروپا بازي کنم و حالا شرايطش فراهم شده است. مشغول انجام کارهاي اداري هستم و اگر تمام موارد هماهنگ شود فصل آينده در تيم ... ملي پوش جوان هندبال ايران گفت:بايد به اروپا رفت و تجربه کسب کرد؛ مگر ... گفتگو با زريني بعد از بازي با استراليا (ويديو) ... استقبال منصوريان و صادقيان از دايي (ويديو).

آدرس : کليک کنيد
عزت‌اللهي: ختافه علاقه براي جذب من نشان داده | ورزش 3

24 ژوئن 2015 ... هافبک جوان تيم ملي فوتبال ايران گفت: در مورد پيشنهادهايي که براي فصل آينده دارم با سرمربي تيم ملي صحبت کردم و او از اين ... در ترکيب تيم دوم ختافه بتوانم براي تيم اصلي در لاليگا بازي کنم اما باز هم تاکيد ... گفتگو با زريني بعد از بازي با استراليا (ويديو) ... استقبال منصوريان و صادقيان از دايي (ويديو).

آدرس : کليک کنيد
لک: از تيم دايي دوباره به تيم ملي مي‌رسم | ورزش 3

27 جولاي 2015 ... حامد لک بعد از توافق با علي دايي قراردادش را با اين تيم امضا کرد و با انگيزه بسيار زيادي در ... من به تيمي برگشتم که سال ها در آن بازي کرده بودم. ... صبا براي فصل آينده تيم خيلي خوبي را ساخته است. ... او به من گفت مي توانم در صبا خوب کار کنم و به تيم ملي برسم. ... استقبال منصوريان و صادقيان از دايي (ويديو).

آدرس : کليک کنيد
کاپ | صادقيان: وقتي يک اشتباه کردم، دائم برايم حاشيه ساختند/ از هيچ ...

29 ژوئن 2015 ... مهاجم فصل گذشته پرسپوليس گفت:امسال شرايطم طوري است که از ته قلبم دوست دارم از ايران خارج شوم و بايد ديد که چه اتفاقي رخ مي دهد. ... وي افزود: وقتي يک بازيکن يک کار اشتباهي انجام مي دهد، بعد از آن هم هر کاري کند، همه ... ها قائلم اولويت بازي خارج از ايران است و مي خواهم به اروپا بروم تا به دور از حاشيه پيشرفت کنم.

آدرس : کليک کنيد
? وبلاگ هواداران پيام صادقيانــ ?

پپام صادقيان گفت: شرايط خوب است از شنبه به تمرينات گروهي اضافه مي‌شوم چند ... غيبت پيام صادقيان در بازي با ذوب‌آهن باعث شد اين شايعه به راه بيافتد که به خاطر ... حرف مي‌زند، بعد از تحويل پاسپورتش به فدراسيون و نتايج نااميدکننده تيم ملي اميد .... هاي سرحال و آماده فصل خوبي را پشت سر بگذاريم بايد اين فشارها را تحمل کنيم.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: ذره‌بين را از روي من برداريد، مقصر خودم بودم و حالا تاوانش را ...

پاناديچ به من گفت که من در اروپا بازي کرده‌ام و بايد به تو بگويم که خيلي راحت ... چيزي در مورد آينده قابل پيش‌بيني نيست و معلوم نيست فصل بعد کجا بازي کنم.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: دايي: نفت تيم خوبي بود و اين فصل بهتر هم شده است

2 روز پيش ... مربي تيم فوتبال صباي قم گفت: مقابل نفت به راحتي شکست نمي‌خوريم و از پيش بازنده نيستيم. ... دايي افزود: صادقيان بازيکن بزرگي است که در نايب قهرماني ما با پرسپوليس هم نقش تعيين‌کننده داشت، اما بايد کمي مديريت شود. مطمئن باشيد بعد از ديدن فيلم بازي تراکتورسازي تبريز - نفت براي بازي با تيمِ ...

آدرس : کليک کنيد
بهار نيوز - نگراني پيام صادقيان بابت دستگيري‌اش!

14 مارس 2014 ... چند پيشنهاد از اروپا دارم که اگر اين شرايط ادامه داشته باشد به آنها فکر خواهم کرد. صادقيان درباره مشکلات مالي اين فصل پرسپوليس،‌گفت: مشکلات مالي ما هنوز ... را دريافت کردم در صورتي که وقتي سه بازي بيشتر به پايان فصل نيامده بايد 70، ... خوب بازي مي‌کردند به ويژه علي دايي و کريم باقري عملکرد خوبي داشتند.

آدرس : کليک کنيد
يعني چه که من و علي کريمي هر روز آشتي کنيم - آبادان نيوز

11 ساعت قبل ... آبادان نيوز : سرمربي صباي قم گفت: در زندگي و فوتبال چيز‌هاي مهم‌تر از قهر و آشتي من و علي کريمي هم وجود دارد! ... شايد خيلي‌ها فکرش را نمي‌کردند اما بايد اين کار را مي‌کردم. ... با اين تيم قهرمان جام‌ حذفي شدم و در ليگ قهرمانان آسيا بازي کردم. ... که پيام صادقيان بعد از رفتن علي دايي از پرسپوليس بدون پشتيبان شد.

آدرس : کليک کنيد
بازيکن پرسپوليس: با دايي به راه آهن يا ملوان مي‌ روم؛ با من خيلي ...

26 ژوئن 2015 ... بازيکن فصل گذشته پرسپوليس گفت:" شايد فصل آينده با علي دايي به ... گذشته علي آقا( دايي) من را از شهرداري اردبيل به پرسپوليس آورد اما بعد از ... بازي کنم او خيلي مرد است هر جا دايي باشد مي‌روم شايد راه آهن شايد ملوان، تا ... رضا حقيقي نوري صادقيان خلعتبري مسلمان و عاليشاه و . ..... ليگ قهرمانان اروپا و يوروليگ.

آدرس : کليک کنيد
براي فصل جديد از اروپا پيشنهاد دارم

22 آوريل 2015 ... پيام صادقيان بعد از ماجرا‌هاي امير تتلو و اتهامي که اين خواننده زيرزميني موسيقي ... با اين وجود پيام از هر دري سخن گفت. ... علي دايي، حميد درخشان و حالا برانكو. ... صحبت كنم چون گذشته اصلاً براي پرسپوليس و به خصوص شخص من خوب نبود. ... را مي‌كنم كه به اميد خدا اين 4 بازي هم تمام شود و ببينم چه كاري بايد انجام بدهم.

آدرس : کليک کنيد
Sport TV - پايگاه رسمي ورزشي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

????/??/?? ??:??اسکوچيچ: مي توانستم هر 11 بازيکن را عوض مي کردم; ????/??/?? ... ????/??/?? ??:??ورود دايي با مازراتي به ورزشگاه و تشويق حسيني و صادقيان .... کواچ : تيم ملي ب قابل احترام است - براي تغيير نسل واليبال اين جوانها بايد باشند ..... گفت:ادعا نمي کنم بهترين هاي دنيا را گرفتم ولي تيمي بهتر از فصل قبل بستم و ...

آدرس : کليک کنيد
در برنامه نود ديشب چه گذشت؟+ گزارش تصويري+ دانلود فيلم - خرداد

29 دسامبر 2013 ... بعد از پخش گزارش نود‌ درجه اين برنامه، خلاصه نخستين بازي از هفته بيستم ليگ پخش شد. ... شد تا فردوسي‌پور بخشي از خطاهاي صادقيان را که در اين فصل مي‌بايست به ... در اين خصوص گفت «نمي دونم حرف شيريني را قبول کنم يا دم خروس را» و .... باشگاهي در تيم ملي گفت: تيم ملي زير 22 سال بايد صادقيان و مسلمان را ...

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: ذره‌بين را از روي من برداريد، مقصر خودم بودم و حالا تاوانش را ...

پاناديچ به من گفت که من در اروپا بازي کرده‌ام و بايد به تو بگويم که خيلي راحت ... چيزي در مورد آينده قابل پيش‌بيني نيست و معلوم نيست فصل بعد کجا بازي کنم.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: دايي: نفت تيم خوبي بود و اين فصل بهتر هم شده است

2 روز پيش ... مربي تيم فوتبال صباي قم گفت: مقابل نفت به راحتي شکست نمي‌خوريم و از پيش بازنده نيستيم. ... دايي افزود: صادقيان بازيکن بزرگي است که در نايب قهرماني ما با پرسپوليس هم نقش تعيين‌کننده داشت، اما بايد کمي مديريت شود. مطمئن باشيد بعد از ديدن فيلم بازي تراکتورسازي تبريز - نفت براي بازي با تيمِ ...

آدرس : کليک کنيد
بهار نيوز - نگراني پيام صادقيان بابت دستگيري‌اش!

14 مارس 2014 ... چند پيشنهاد از اروپا دارم که اگر اين شرايط ادامه داشته باشد به آنها فکر خواهم کرد. صادقيان درباره مشکلات مالي اين فصل پرسپوليس،‌گفت: مشکلات مالي ما هنوز ... را دريافت کردم در صورتي که وقتي سه بازي بيشتر به پايان فصل نيامده بايد 70، ... خوب بازي مي‌کردند به ويژه علي دايي و کريم باقري عملکرد خوبي داشتند.

آدرس : کليک کنيد
يعني چه که من و علي کريمي هر روز آشتي کنيم - آبادان نيوز

11 ساعت قبل ... آبادان نيوز : سرمربي صباي قم گفت: در زندگي و فوتبال چيز‌هاي مهم‌تر از قهر و آشتي من و علي کريمي هم وجود دارد! ... شايد خيلي‌ها فکرش را نمي‌کردند اما بايد اين کار را مي‌کردم. ... با اين تيم قهرمان جام‌ حذفي شدم و در ليگ قهرمانان آسيا بازي کردم. ... که پيام صادقيان بعد از رفتن علي دايي از پرسپوليس بدون پشتيبان شد.

آدرس : کليک کنيد
بازيکن پرسپوليس: با دايي به راه آهن يا ملوان مي‌ روم؛ با من خيلي ...

26 ژوئن 2015 ... بازيکن فصل گذشته پرسپوليس گفت:" شايد فصل آينده با علي دايي به ... گذشته علي آقا( دايي) من را از شهرداري اردبيل به پرسپوليس آورد اما بعد از ... بازي کنم او خيلي مرد است هر جا دايي باشد مي‌روم شايد راه آهن شايد ملوان، تا ... رضا حقيقي نوري صادقيان خلعتبري مسلمان و عاليشاه و . ..... ليگ قهرمانان اروپا و يوروليگ.

آدرس : کليک کنيد
براي فصل جديد از اروپا پيشنهاد دارم

22 آوريل 2015 ... پيام صادقيان بعد از ماجرا‌هاي امير تتلو و اتهامي که اين خواننده زيرزميني موسيقي ... با اين وجود پيام از هر دري سخن گفت. ... علي دايي، حميد درخشان و حالا برانكو. ... صحبت كنم چون گذشته اصلاً براي پرسپوليس و به خصوص شخص من خوب نبود. ... را مي‌كنم كه به اميد خدا اين 4 بازي هم تمام شود و ببينم چه كاري بايد انجام بدهم.

آدرس : کليک کنيد
Sport TV - پايگاه رسمي ورزشي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

????/??/?? ??:??اسکوچيچ: مي توانستم هر 11 بازيکن را عوض مي کردم; ????/??/?? ... ????/??/?? ??:??ورود دايي با مازراتي به ورزشگاه و تشويق حسيني و صادقيان .... کواچ : تيم ملي ب قابل احترام است - براي تغيير نسل واليبال اين جوانها بايد باشند ..... گفت:ادعا نمي کنم بهترين هاي دنيا را گرفتم ولي تيمي بهتر از فصل قبل بستم و ...

آدرس : کليک کنيد
در برنامه نود ديشب چه گذشت؟+ گزارش تصويري+ دانلود فيلم - خرداد

29 دسامبر 2013 ... بعد از پخش گزارش نود‌ درجه اين برنامه، خلاصه نخستين بازي از هفته بيستم ليگ پخش شد. ... شد تا فردوسي‌پور بخشي از خطاهاي صادقيان را که در اين فصل مي‌بايست به ... در اين خصوص گفت «نمي دونم حرف شيريني را قبول کنم يا دم خروس را» و .... باشگاهي در تيم ملي گفت: تيم ملي زير 22 سال بايد صادقيان و مسلمان را ...

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: ذره‌بين را از روي من برداريد، مقصر خودم بودم و حالا تاوانش را ...

پاناديچ به من گفت که من در اروپا بازي کرده‌ام و بايد به تو بگويم که خيلي راحت ... چيزي در مورد آينده قابل پيش‌بيني نيست و معلوم نيست فصل بعد کجا بازي کنم.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: دايي: نفت تيم خوبي بود و اين فصل بهتر هم شده است

2 روز پيش ... مربي تيم فوتبال صباي قم گفت: مقابل نفت به راحتي شکست نمي‌خوريم و از پيش بازنده نيستيم. ... دايي افزود: صادقيان بازيکن بزرگي است که در نايب قهرماني ما با پرسپوليس هم نقش تعيين‌کننده داشت، اما بايد کمي مديريت شود. مطمئن باشيد بعد از ديدن فيلم بازي تراکتورسازي تبريز - نفت براي بازي با تيمِ ...

آدرس : کليک کنيد
بهار نيوز - نگراني پيام صادقيان بابت دستگيري‌اش!

14 مارس 2014 ... چند پيشنهاد از اروپا دارم که اگر اين شرايط ادامه داشته باشد به آنها فکر خواهم کرد. صادقيان درباره مشکلات مالي اين فصل پرسپوليس،‌گفت: مشکلات مالي ما هنوز ... را دريافت کردم در صورتي که وقتي سه بازي بيشتر به پايان فصل نيامده بايد 70، ... خوب بازي مي‌کردند به ويژه علي دايي و کريم باقري عملکرد خوبي داشتند.

آدرس : کليک کنيد
يعني چه که من و علي کريمي هر روز آشتي کنيم - آبادان نيوز

11 ساعت قبل ... آبادان نيوز : سرمربي صباي قم گفت: در زندگي و فوتبال چيز‌هاي مهم‌تر از قهر و آشتي من و علي کريمي هم وجود دارد! ... شايد خيلي‌ها فکرش را نمي‌کردند اما بايد اين کار را مي‌کردم. ... با اين تيم قهرمان جام‌ حذفي شدم و در ليگ قهرمانان آسيا بازي کردم. ... که پيام صادقيان بعد از رفتن علي دايي از پرسپوليس بدون پشتيبان شد.

آدرس : کليک کنيد
بازيکن پرسپوليس: با دايي به راه آهن يا ملوان مي‌ روم؛ با من خيلي ...

26 ژوئن 2015 ... بازيکن فصل گذشته پرسپوليس گفت:" شايد فصل آينده با علي دايي به ... گذشته علي آقا( دايي) من را از شهرداري اردبيل به پرسپوليس آورد اما بعد از ... بازي کنم او خيلي مرد است هر جا دايي باشد مي‌روم شايد راه آهن شايد ملوان، تا ... رضا حقيقي نوري صادقيان خلعتبري مسلمان و عاليشاه و . ..... ليگ قهرمانان اروپا و يوروليگ.

آدرس : کليک کنيد
براي فصل جديد از اروپا پيشنهاد دارم

22 آوريل 2015 ... پيام صادقيان بعد از ماجرا‌هاي امير تتلو و اتهامي که اين خواننده زيرزميني موسيقي ... با اين وجود پيام از هر دري سخن گفت. ... علي دايي، حميد درخشان و حالا برانكو. ... صحبت كنم چون گذشته اصلاً براي پرسپوليس و به خصوص شخص من خوب نبود. ... را مي‌كنم كه به اميد خدا اين 4 بازي هم تمام شود و ببينم چه كاري بايد انجام بدهم.

آدرس : کليک کنيد
Sport TV - پايگاه رسمي ورزشي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

????/??/?? ??:??اسکوچيچ: مي توانستم هر 11 بازيکن را عوض مي کردم; ????/??/?? ... ????/??/?? ??:??ورود دايي با مازراتي به ورزشگاه و تشويق حسيني و صادقيان .... کواچ : تيم ملي ب قابل احترام است - براي تغيير نسل واليبال اين جوانها بايد باشند ..... گفت:ادعا نمي کنم بهترين هاي دنيا را گرفتم ولي تيمي بهتر از فصل قبل بستم و ...

آدرس : کليک کنيد
در برنامه نود ديشب چه گذشت؟+ گزارش تصويري+ دانلود فيلم - خرداد

29 دسامبر 2013 ... بعد از پخش گزارش نود‌ درجه اين برنامه، خلاصه نخستين بازي از هفته بيستم ليگ پخش شد. ... شد تا فردوسي‌پور بخشي از خطاهاي صادقيان را که در اين فصل مي‌بايست به ... در اين خصوص گفت «نمي دونم حرف شيريني را قبول کنم يا دم خروس را» و .... باشگاهي در تيم ملي گفت: تيم ملي زير 22 سال بايد صادقيان و مسلمان را ...

آدرس : کليک کنيد
مسلمان: به پرسپوليس آمدم تا فوتبال بازي کنم، دنبال ... - فوتبال ايران

12 جولاي 2015 ... پيشخوان روزنامه هاي اروپا ... محسن مسلمان که از اين بابت ناراضي است گفت: دوستان بهتر است حاشيه ... صادقيان فصل بدي را در پرسپوليس پشت سر گذاشت و امسال انگيزه هاي ... دايي: منصوريان جزو بهترين مربيان ايران است/ قاضي مرا اميدوار كرد ... رحماني: بايد به خاطر هواداران دربي را ببريم/ دوست دارم عقب‌تر بازي كنم.

آدرس : کليک کنيد
پورعلي‌گنجي: چيني‌ها کريمي، دايي، باقري و مهدوي‌کيا را مي‌پرستند ...

6 ژوئن 2015 ... پرسپوليسيها:مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: چيني‌ها بازيکناني ... در دفترم نوشتم که بايد مثل جواد نکونام در همه رده هاي سني بازي کنم. ... بايد خودم را از لحاظ فني ، شخصي و کلامي قوي کنم تا بتوانم در اروپا و تيم ملي بازي کنم. وي افزود: بعد از جام ملت‌ها چند پيشنهاد خوب داشتم که در نهايت به تيم ... پيام صادقيان.

آدرس : کليک کنيد
PERSPOLIS

خود آذري با من صحبت کرد و گفت اصلا قضيه اين طور نيست که ذوب آهن بخواهد مسلمان را بدهد و من و غريبي را به همراه 500 ميليون و حق انتقال صادقيان بگيرد. ... من خيلي دوست داشتم در سال جام جهاني بازي کنم اما در نيم فصل اول اين اتفاق رخ نداد. ... کنم اما بعد از صحبت با دايي و رويانيان با هم توافق کرديم تا از پرسپوليس جدا شوم و به جايي ...

آدرس : کليک کنيد
افکارنيوز - صادقيان:يا اروپا يا نفت!

29 ژوئن 2015 ... هافبک فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فعلا براي فصل آينده تصميم ... علي دايي هم از ايران مي رود ... فرداي مذاکرات شد، حالا چه بايد بکنيم ... براي فصل آينده گفت: دوست ندارم قبل از اينکه تيمم را انتخاب کنم ، صحبت خاصي انجام دهم. ... با اين حال هدف اولم بازي کردن در اروپا است، چون حضور در فوتبال اروپا ...

آدرس : کليک کنيد
پورتال نيک صالحي

واکنش علي دايي به امر به معروف بچه‌حزب‌اللهي‌ها+عکس ... سعيد آقاخاني درباره ازدواج مجددش در خندوانه گفت ! + بيوگرافي · ازدواج مجدد سعيد ... مهناز افشار بعد ازمدتها ، بالاخره آفتابي شد ! ... مهاجرت و تحصيل در اروپا و کانادا .... چگونه بايد از کاغذ ديواري نگهداري کنيم .... همسر اين بازيگر مرد اجازه بازي با آنجلينا جولي را نمي دهد! +عکس.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان - فقط پرسپوليس و رئال مادريد

ليست 18نفره پرسپوليس براي بازي صبا و صادقيان/دايي باز هم جايگزين ... پرسپوليس در حالي بايد به مصاف صبا در قم برود که از روز انتقال صبا به شهر قم .... شده که اتفاقا بعد از بازي و در رختکن گفت که اشتباه کردم و دست خودم نبود. ..... با اين حال من 22 سال بيشتر سن ندارم و اگر سالم بودم يک فصل ديگر راهي اروپا مي‌ شوم.

آدرس : کليک کنيد
مرداد 1392 - عليرضاحقيقي

اميدوارم هرچه زودتر علي دايي به عليرضاحقيقي هم اعتماد کنه و عليرضاحقيقي رو بعد از ... رضايي و پيام صادقيان نفراتي هستند که از پرسپوليس به تيم ملي دعوت خواهند شد تا ... همانطور که گفتيد پرسپوليس بعد از حدود يک فصل توانست به بالاي جدول برسد و ..... او به بازيکنان گفت همه بايد کنار همديگر در صف‌هاي يک‌دست باشند چون با  ...

آدرس : کليک کنيد
دايي: صادقيان در نفت خودش را پيدا کند تا به همه ثابت شودخودش مقصر ...

2 روز پيش ... دايي: نفت تيم خوبي بود و اين فصل بهتر هم شده است ... و با تجربه روزنامه راهي ورزشگاه خيريه عمل – محل تمرين صباي قم – شديم و بعد از اتمام تمرين همان کنار زمين با وي گفت وگو کرديم. ... شايد خيلي ها فکرش را نمي کردند اما بايد اين کار را مي کردم. ... با اين تيم قهرمان جام حذفي شدم و در ليگ قهرمانان آسيا بازي کردم.

آدرس : کليک کنيد
مسلمان: به پرسپوليس آمدم تا فوتبال بازي کنم، دنبال ... - فوتبال ايران

12 جولاي 2015 ... پيشخوان روزنامه هاي اروپا ... محسن مسلمان که از اين بابت ناراضي است گفت: دوستان بهتر است حاشيه ... صادقيان فصل بدي را در پرسپوليس پشت سر گذاشت و امسال انگيزه هاي ... دايي: منصوريان جزو بهترين مربيان ايران است/ قاضي مرا اميدوار كرد ... رحماني: بايد به خاطر هواداران دربي را ببريم/ دوست دارم عقب‌تر بازي كنم.

آدرس : کليک کنيد
پورعلي‌گنجي: چيني‌ها کريمي، دايي، باقري و مهدوي‌کيا را مي‌پرستند ...

6 ژوئن 2015 ... پرسپوليسيها:مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: چيني‌ها بازيکناني ... در دفترم نوشتم که بايد مثل جواد نکونام در همه رده هاي سني بازي کنم. ... بايد خودم را از لحاظ فني ، شخصي و کلامي قوي کنم تا بتوانم در اروپا و تيم ملي بازي کنم. وي افزود: بعد از جام ملت‌ها چند پيشنهاد خوب داشتم که در نهايت به تيم ... پيام صادقيان.

آدرس : کليک کنيد
PERSPOLIS

خود آذري با من صحبت کرد و گفت اصلا قضيه اين طور نيست که ذوب آهن بخواهد مسلمان را بدهد و من و غريبي را به همراه 500 ميليون و حق انتقال صادقيان بگيرد. ... من خيلي دوست داشتم در سال جام جهاني بازي کنم اما در نيم فصل اول اين اتفاق رخ نداد. ... کنم اما بعد از صحبت با دايي و رويانيان با هم توافق کرديم تا از پرسپوليس جدا شوم و به جايي ...

آدرس : کليک کنيد
افکارنيوز - صادقيان:يا اروپا يا نفت!

29 ژوئن 2015 ... هافبک فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فعلا براي فصل آينده تصميم ... علي دايي هم از ايران مي رود ... فرداي مذاکرات شد، حالا چه بايد بکنيم ... براي فصل آينده گفت: دوست ندارم قبل از اينکه تيمم را انتخاب کنم ، صحبت خاصي انجام دهم. ... با اين حال هدف اولم بازي کردن در اروپا است، چون حضور در فوتبال اروپا ...

آدرس : کليک کنيد
پورتال نيک صالحي

واکنش علي دايي به امر به معروف بچه‌حزب‌اللهي‌ها+عکس ... سعيد آقاخاني درباره ازدواج مجددش در خندوانه گفت ! + بيوگرافي · ازدواج مجدد سعيد ... مهناز افشار بعد ازمدتها ، بالاخره آفتابي شد ! ... مهاجرت و تحصيل در اروپا و کانادا .... چگونه بايد از کاغذ ديواري نگهداري کنيم .... همسر اين بازيگر مرد اجازه بازي با آنجلينا جولي را نمي دهد! +عکس.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان - فقط پرسپوليس و رئال مادريد

ليست 18نفره پرسپوليس براي بازي صبا و صادقيان/دايي باز هم جايگزين ... پرسپوليس در حالي بايد به مصاف صبا در قم برود که از روز انتقال صبا به شهر قم .... شده که اتفاقا بعد از بازي و در رختکن گفت که اشتباه کردم و دست خودم نبود. ..... با اين حال من 22 سال بيشتر سن ندارم و اگر سالم بودم يک فصل ديگر راهي اروپا مي‌ شوم.

آدرس : کليک کنيد
مرداد 1392 - عليرضاحقيقي

اميدوارم هرچه زودتر علي دايي به عليرضاحقيقي هم اعتماد کنه و عليرضاحقيقي رو بعد از ... رضايي و پيام صادقيان نفراتي هستند که از پرسپوليس به تيم ملي دعوت خواهند شد تا ... همانطور که گفتيد پرسپوليس بعد از حدود يک فصل توانست به بالاي جدول برسد و ..... او به بازيکنان گفت همه بايد کنار همديگر در صف‌هاي يک‌دست باشند چون با  ...

آدرس : کليک کنيد
دايي: صادقيان در نفت خودش را پيدا کند تا به همه ثابت شودخودش مقصر ...

2 روز پيش ... دايي: نفت تيم خوبي بود و اين فصل بهتر هم شده است ... و با تجربه روزنامه راهي ورزشگاه خيريه عمل – محل تمرين صباي قم – شديم و بعد از اتمام تمرين همان کنار زمين با وي گفت وگو کرديم. ... شايد خيلي ها فکرش را نمي کردند اما بايد اين کار را مي کردم. ... با اين تيم قهرمان جام حذفي شدم و در ليگ قهرمانان آسيا بازي کردم.

آدرس : کليک کنيد
مسلمان: به پرسپوليس آمدم تا فوتبال بازي کنم، دنبال ... - فوتبال ايران

12 جولاي 2015 ... پيشخوان روزنامه هاي اروپا ... محسن مسلمان که از اين بابت ناراضي است گفت: دوستان بهتر است حاشيه ... صادقيان فصل بدي را در پرسپوليس پشت سر گذاشت و امسال انگيزه هاي ... دايي: منصوريان جزو بهترين مربيان ايران است/ قاضي مرا اميدوار كرد ... رحماني: بايد به خاطر هواداران دربي را ببريم/ دوست دارم عقب‌تر بازي كنم.

آدرس : کليک کنيد
پورعلي‌گنجي: چيني‌ها کريمي، دايي، باقري و مهدوي‌کيا را مي‌پرستند ...

6 ژوئن 2015 ... پرسپوليسيها:مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: چيني‌ها بازيکناني ... در دفترم نوشتم که بايد مثل جواد نکونام در همه رده هاي سني بازي کنم. ... بايد خودم را از لحاظ فني ، شخصي و کلامي قوي کنم تا بتوانم در اروپا و تيم ملي بازي کنم. وي افزود: بعد از جام ملت‌ها چند پيشنهاد خوب داشتم که در نهايت به تيم ... پيام صادقيان.

آدرس : کليک کنيد
PERSPOLIS

خود آذري با من صحبت کرد و گفت اصلا قضيه اين طور نيست که ذوب آهن بخواهد مسلمان را بدهد و من و غريبي را به همراه 500 ميليون و حق انتقال صادقيان بگيرد. ... من خيلي دوست داشتم در سال جام جهاني بازي کنم اما در نيم فصل اول اين اتفاق رخ نداد. ... کنم اما بعد از صحبت با دايي و رويانيان با هم توافق کرديم تا از پرسپوليس جدا شوم و به جايي ...

آدرس : کليک کنيد
افکارنيوز - صادقيان:يا اروپا يا نفت!

29 ژوئن 2015 ... هافبک فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فعلا براي فصل آينده تصميم ... علي دايي هم از ايران مي رود ... فرداي مذاکرات شد، حالا چه بايد بکنيم ... براي فصل آينده گفت: دوست ندارم قبل از اينکه تيمم را انتخاب کنم ، صحبت خاصي انجام دهم. ... با اين حال هدف اولم بازي کردن در اروپا است، چون حضور در فوتبال اروپا ...

آدرس : کليک کنيد
پورتال نيک صالحي

واکنش علي دايي به امر به معروف بچه‌حزب‌اللهي‌ها+عکس ... سعيد آقاخاني درباره ازدواج مجددش در خندوانه گفت ! + بيوگرافي · ازدواج مجدد سعيد ... مهناز افشار بعد ازمدتها ، بالاخره آفتابي شد ! ... مهاجرت و تحصيل در اروپا و کانادا .... چگونه بايد از کاغذ ديواري نگهداري کنيم .... همسر اين بازيگر مرد اجازه بازي با آنجلينا جولي را نمي دهد! +عکس.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان - فقط پرسپوليس و رئال مادريد

ليست 18نفره پرسپوليس براي بازي صبا و صادقيان/دايي باز هم جايگزين ... پرسپوليس در حالي بايد به مصاف صبا در قم برود که از روز انتقال صبا به شهر قم .... شده که اتفاقا بعد از بازي و در رختکن گفت که اشتباه کردم و دست خودم نبود. ..... با اين حال من 22 سال بيشتر سن ندارم و اگر سالم بودم يک فصل ديگر راهي اروپا مي‌ شوم.

آدرس : کليک کنيد
مرداد 1392 - عليرضاحقيقي

اميدوارم هرچه زودتر علي دايي به عليرضاحقيقي هم اعتماد کنه و عليرضاحقيقي رو بعد از ... رضايي و پيام صادقيان نفراتي هستند که از پرسپوليس به تيم ملي دعوت خواهند شد تا ... همانطور که گفتيد پرسپوليس بعد از حدود يک فصل توانست به بالاي جدول برسد و ..... او به بازيکنان گفت همه بايد کنار همديگر در صف‌هاي يک‌دست باشند چون با  ...

آدرس : کليک کنيد
دايي: صادقيان در نفت خودش را پيدا کند تا به همه ثابت شودخودش مقصر ...

2 روز پيش ... دايي: نفت تيم خوبي بود و اين فصل بهتر هم شده است ... و با تجربه روزنامه راهي ورزشگاه خيريه عمل – محل تمرين صباي قم – شديم و بعد از اتمام تمرين همان کنار زمين با وي گفت وگو کرديم. ... شايد خيلي ها فکرش را نمي کردند اما بايد اين کار را مي کردم. ... با اين تيم قهرمان جام حذفي شدم و در ليگ قهرمانان آسيا بازي کردم.

آدرس : کليک کنيد



صادقيان: دايي گفت فصل بعد بايد در اروپا بازي کنم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 722
  • بازدید ماه : 722
  • بازدید سال : 10,414
  • بازدید کلی : 58,080