loading...
نگار استور
نگا رپرشین بازدید : 73 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
منصوريان: همه نفت به صادقيان کمک مي‌کنند

خلاصه اي از مطلب :

سرمربي نفت تهران به تمجيد از عملکرد بازيکنانش مقابل صباي قم پرداخت.


ادامه اين مطلب : منصوريان: همه نفت به صادقيان کمک مي‌کنند



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




صادقيان: مشکلي براي بازي در نوک حمله ندارم | ورزش 3

29 جولاي 2015 ... هافبک تيم فوتبال نفت تهران گفت: اگر عليرضا منصوريان بخواهد مشکلي ... براي من هم بازي سختي است، چون جلوي همشهري‌هايم بازي مي‌کنم. ... فقط خوشحالم که اينجا کسي با من کاري ندارد و همه دوست دارند به پيام صادقيان کمک کنند.

آدرس : کليک کنيد
هدف ما گذشتن از سد الاهلي امارات است منصوريان: با رفتن دايي صادقيان ...

12 جولاي 2015 ... سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: احساس مي‌کنم با رفتن علي دايي ... را دوست دارد اما اين بازيکن با 105 بازي ملي مي‌تواند به تيم ما کمک کند آن هم در ... و من هم همه تلاشم را مي کنم تا صادقيان ديگري شود و به تيم سابقش باز گردد.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: در نفت ارامش دارم/ منصوريان بخواهد در نوک حمله بازي ميکنم

29 جولاي 2015 ... به گزارش شفقنا ورزشي از تسنيم، پيام صادقيان گفت:خدا را شکر تيم ... که اينجا کسي با من کاري ندارد و همه دوست دارند به پيام صادقيان کمک کنند.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «پيام صادقيان»

همه اينجا با جان و دل کار مي‌کنند و آرامش خاصي حاکم است. ... عليرضا منصوريان سرمربي نفت تهران با به خدمت گرفتن پيام صادقيان و دادن ... اتفاقي که احتمالا کمک مي‌کند تا شايعه‌ها درباره اين دو کم شود و ديگر در زمان دعوا همديگر را متهم به سيگار کشيدن و.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - صادقيان: با منصوريان به استقلال نمي روم

14 جولاي 2015 ... همه اينجا با جان و دل کار مي‌کنند و آرامش خاصي حاکم است. ... از صادقيان مي پرسيم فکر مي‌کني نفت به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان صعود کند که او تاکيد مي ...

آدرس : کليک کنيد
صادقيان به منصوريان: اگر خطايي کردم قراردادم را پاره کن - شفقنا ورزشي

29 جولاي 2015 ... با همه اين موارد بهمن ?? آن دربي که به دعوا و درگيري منجر شد من و پدرم از روي ... احساس کردم ساختار باشگاه نفت به من کمک مي‌کند تا بتوانم کارها را خوب ...

آدرس : کليک کنيد
پاسخ صادقيان به يک سوال / با منصوريان به استقلال مي روي؟ - خبرآنلاين

14 جولاي 2015 ... همه اينجا با جان و دل كار مي‌كنند و آرامش خاصي حاكم است. ... از صادقيان مي پرسيم فكر مي‌كني نفت به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان صعود كند كه او تاكيد مي كند: ما با ... قابلي است و مي‌تواند درحالي‌كه پرسپوليس بازي‌ساز ندارد به اين تيم كمك كند.

آدرس : کليک کنيد
شايد اگر منصوريان به استقلال مي رفت من هم مي رفتم / صادقيان مادرزاد ...

16 جولاي 2015 ... شايد اگر منصوريان به استقلال مي رفت من هم مي رفتم / صادقيان مادرزاد فوتباليست است. هافبک بازيساز نفت تهران گفت: «تمامي مدعيان پارسال به علاوه ... ما راحت نيست چون همه تيم‌ها جلوي نفت چند برابر انگيزه دارند و توقعات هم از نفت بالا رفته است. ... من از ليگي که گذشت خيلي خيلي درس گرفتم و فکر مي‌کنم در کل ...

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: رقم قراردادم 450 ميليون است - صفحه نخست

12 جولاي 2015 ... پيام صادقيان هافبک فصل گذشته پرسپوليس از حضور در نفت تهران راضي به ‌نظر مي‌رسد. او معتقد است که اين باشگاه آرامش دارد و همين آرامش مي‌تواند به پيام کمک کند تا ... همه اينجا با جان و دل كار مي‌كنند و آرامش خاصي حاكم است. ... منصوريان حتي گفت من پيام واقعي را مي‌شناسم و مطمئن باش كمك مي‌كنم تا به تيم‌ملي برسي.

آدرس : کليک کنيد
منصوريان: شش ماه ديگر صادقيان را در تيم ملي‌ ببينيد

6 جولاي 2015 ... همان‌طور که پيش‌بيني مي‌شد پيام صادقيان به نفت تهران پيوست تا ... حالا همه منتظر هستند تا ببينند بازيکن پرحاشيه اما با استعداد در تيم جديدش ... من او را از تيم اميد به پرسپوليس دادم و حالا به نفت آورده ام که به او کمک کنم. ... بنابراين پيش‌بيني مي‌کنم کار را خيلي متفاوت‌ و سخت‌تر از سال قبل پشت سر بگذارم.

آدرس : کليک کنيد
کاپ | قبل از بازي تراکتورسازي از پدرم رخصت مي گيرم/دوست دارم به ...

23 جولاي 2015 ... هافبک تيم نفت گفت: قبل از شروع ليگ و بازي با تراکتورسازي به ... هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را دوباره مجسم مي‌کند. ... پيام صادقيان اين روزها چگونه روزگارش را سپري مي‌کند؟ ... با هدايت آقاي منصوريان و همت بچه‌ها به آن خواهيم رسيد. ... کرده و همين مسئله کمک مي‌کند بهترين بازي‌هايم را در ليگ پانزدهم ارائه بدهم.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان؛ منصوريان مي داند عاشق پرسپوليس هستم

15 جولاي 2015 ... به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا پيام صادقيان از حضور در نفت تهران راضي به‌نظر مي‌رسد. او معتقد است که اين باشگاه آرامش دارد و همين آرامش مي‌تواند به پيام کمک کند تا ... همه اينجا با جان و دل کار مي‌کنند و آرامش خاصي حاکم است. من به ...

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: منصوريان مي?داند من پرسپوليسي دوآتيشه هستم - خراسان

16 جولاي 2015 ... به گزارش فوتبال ايران، پيام صادقيان از حضور در نفت تهران راضي به ‌نظر مي‌رسد. او معتقد است که اين باشگاه آرامش دارد و همين آرامش مي‌تواند به پيام کمک کند تا روزهاي خوبي را ... همه اين‌جا با جان و دل کار مي‌کنند و آرامش خاصي حاکم است.

آدرس : کليک کنيد
مطهري:با صادقيان حرف هم نمي‌زدم اما او عوض شده - روزنامه گل

28 جولاي 2015 ... احساس مي‌كنم حق علي منصوريان بود تا به عنوان بهترين مربي انتخاب شود. ... حرف من اين است كه مهدي طارمي نبايد در همه چيز باشد. ... تنها يك بار گفته شد رحمتي براي تماشاي بازي نفت آمده كه شايعه شد علي منصوريان مي‌خواهد به استقلال برود. .... فكر كنم براي سال گذشته درست بود وقتي در زمين نبودم نمي‌توانستم كمك كنم.

آدرس : کليک کنيد
90/ منصوريان مي‌رفت استقلال من هم «نه» نمي‌گفتم

19 جولاي 2015 ... من و ساير بازيکنان قطعاً کمک مي‌کنيم که صادقيان به روزهاي اوجش برگردد. ... را زياد مي‌کند و من هم قبول دارم کار ما سخت‌تر شد و همه از نفت جام مي‌خواهند.

آدرس : کليک کنيد
پيام صادقيان: اشتباه کردم و تاوانش را پس مي‌دهم/ به طارمي گفتم ...

23 جولاي 2015 ... پيام صادقيان روزهاي آرامي را در نفت تهران سپري مي‌کند اما هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را ... با هدايت آقاي منصوريان و همت بچه‌ها به آن خواهيم رسيد. ... با من برقرار كرده و همين مسئله كمك مي‌كند بهترين بازي‌هايم را در ليگ پانزدهم ارائه بدهم.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: رقم قراردادم 450 ميليون است - صفحه نخست

12 جولاي 2015 ... پيام صادقيان هافبک فصل گذشته پرسپوليس از حضور در نفت تهران راضي به ‌نظر مي‌رسد. او معتقد است که اين باشگاه آرامش دارد و همين آرامش مي‌تواند به پيام کمک کند تا ... همه اينجا با جان و دل كار مي‌كنند و آرامش خاصي حاكم است. ... منصوريان حتي گفت من پيام واقعي را مي‌شناسم و مطمئن باش كمك مي‌كنم تا به تيم‌ملي برسي.

آدرس : کليک کنيد
منصوريان: شش ماه ديگر صادقيان را در تيم ملي‌ ببينيد

6 جولاي 2015 ... همان‌طور که پيش‌بيني مي‌شد پيام صادقيان به نفت تهران پيوست تا ... حالا همه منتظر هستند تا ببينند بازيکن پرحاشيه اما با استعداد در تيم جديدش ... من او را از تيم اميد به پرسپوليس دادم و حالا به نفت آورده ام که به او کمک کنم. ... بنابراين پيش‌بيني مي‌کنم کار را خيلي متفاوت‌ و سخت‌تر از سال قبل پشت سر بگذارم.

آدرس : کليک کنيد
کاپ | قبل از بازي تراکتورسازي از پدرم رخصت مي گيرم/دوست دارم به ...

23 جولاي 2015 ... هافبک تيم نفت گفت: قبل از شروع ليگ و بازي با تراکتورسازي به ... هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را دوباره مجسم مي‌کند. ... پيام صادقيان اين روزها چگونه روزگارش را سپري مي‌کند؟ ... با هدايت آقاي منصوريان و همت بچه‌ها به آن خواهيم رسيد. ... کرده و همين مسئله کمک مي‌کند بهترين بازي‌هايم را در ليگ پانزدهم ارائه بدهم.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان؛ منصوريان مي داند عاشق پرسپوليس هستم

15 جولاي 2015 ... به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا پيام صادقيان از حضور در نفت تهران راضي به‌نظر مي‌رسد. او معتقد است که اين باشگاه آرامش دارد و همين آرامش مي‌تواند به پيام کمک کند تا ... همه اينجا با جان و دل کار مي‌کنند و آرامش خاصي حاکم است. من به ...

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: منصوريان مي?داند من پرسپوليسي دوآتيشه هستم - خراسان

16 جولاي 2015 ... به گزارش فوتبال ايران، پيام صادقيان از حضور در نفت تهران راضي به ‌نظر مي‌رسد. او معتقد است که اين باشگاه آرامش دارد و همين آرامش مي‌تواند به پيام کمک کند تا روزهاي خوبي را ... همه اين‌جا با جان و دل کار مي‌کنند و آرامش خاصي حاکم است.

آدرس : کليک کنيد
مطهري:با صادقيان حرف هم نمي‌زدم اما او عوض شده - روزنامه گل

28 جولاي 2015 ... احساس مي‌كنم حق علي منصوريان بود تا به عنوان بهترين مربي انتخاب شود. ... حرف من اين است كه مهدي طارمي نبايد در همه چيز باشد. ... تنها يك بار گفته شد رحمتي براي تماشاي بازي نفت آمده كه شايعه شد علي منصوريان مي‌خواهد به استقلال برود. .... فكر كنم براي سال گذشته درست بود وقتي در زمين نبودم نمي‌توانستم كمك كنم.

آدرس : کليک کنيد
90/ منصوريان مي‌رفت استقلال من هم «نه» نمي‌گفتم

19 جولاي 2015 ... من و ساير بازيکنان قطعاً کمک مي‌کنيم که صادقيان به روزهاي اوجش برگردد. ... را زياد مي‌کند و من هم قبول دارم کار ما سخت‌تر شد و همه از نفت جام مي‌خواهند.

آدرس : کليک کنيد
پيام صادقيان: اشتباه کردم و تاوانش را پس مي‌دهم/ به طارمي گفتم ...

23 جولاي 2015 ... پيام صادقيان روزهاي آرامي را در نفت تهران سپري مي‌کند اما هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را ... با هدايت آقاي منصوريان و همت بچه‌ها به آن خواهيم رسيد. ... با من برقرار كرده و همين مسئله كمك مي‌كند بهترين بازي‌هايم را در ليگ پانزدهم ارائه بدهم.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: رقم قراردادم 450 ميليون است - صفحه نخست

12 جولاي 2015 ... پيام صادقيان هافبک فصل گذشته پرسپوليس از حضور در نفت تهران راضي به ‌نظر مي‌رسد. او معتقد است که اين باشگاه آرامش دارد و همين آرامش مي‌تواند به پيام کمک کند تا ... همه اينجا با جان و دل كار مي‌كنند و آرامش خاصي حاكم است. ... منصوريان حتي گفت من پيام واقعي را مي‌شناسم و مطمئن باش كمك مي‌كنم تا به تيم‌ملي برسي.

آدرس : کليک کنيد
منصوريان: شش ماه ديگر صادقيان را در تيم ملي‌ ببينيد

6 جولاي 2015 ... همان‌طور که پيش‌بيني مي‌شد پيام صادقيان به نفت تهران پيوست تا ... حالا همه منتظر هستند تا ببينند بازيکن پرحاشيه اما با استعداد در تيم جديدش ... من او را از تيم اميد به پرسپوليس دادم و حالا به نفت آورده ام که به او کمک کنم. ... بنابراين پيش‌بيني مي‌کنم کار را خيلي متفاوت‌ و سخت‌تر از سال قبل پشت سر بگذارم.

آدرس : کليک کنيد
کاپ | قبل از بازي تراکتورسازي از پدرم رخصت مي گيرم/دوست دارم به ...

23 جولاي 2015 ... هافبک تيم نفت گفت: قبل از شروع ليگ و بازي با تراکتورسازي به ... هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را دوباره مجسم مي‌کند. ... پيام صادقيان اين روزها چگونه روزگارش را سپري مي‌کند؟ ... با هدايت آقاي منصوريان و همت بچه‌ها به آن خواهيم رسيد. ... کرده و همين مسئله کمک مي‌کند بهترين بازي‌هايم را در ليگ پانزدهم ارائه بدهم.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان؛ منصوريان مي داند عاشق پرسپوليس هستم

15 جولاي 2015 ... به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا پيام صادقيان از حضور در نفت تهران راضي به‌نظر مي‌رسد. او معتقد است که اين باشگاه آرامش دارد و همين آرامش مي‌تواند به پيام کمک کند تا ... همه اينجا با جان و دل کار مي‌کنند و آرامش خاصي حاکم است. من به ...

آدرس : کليک کنيد
صادقيان: منصوريان مي?داند من پرسپوليسي دوآتيشه هستم - خراسان

16 جولاي 2015 ... به گزارش فوتبال ايران، پيام صادقيان از حضور در نفت تهران راضي به ‌نظر مي‌رسد. او معتقد است که اين باشگاه آرامش دارد و همين آرامش مي‌تواند به پيام کمک کند تا روزهاي خوبي را ... همه اين‌جا با جان و دل کار مي‌کنند و آرامش خاصي حاکم است.

آدرس : کليک کنيد
مطهري:با صادقيان حرف هم نمي‌زدم اما او عوض شده - روزنامه گل

28 جولاي 2015 ... احساس مي‌كنم حق علي منصوريان بود تا به عنوان بهترين مربي انتخاب شود. ... حرف من اين است كه مهدي طارمي نبايد در همه چيز باشد. ... تنها يك بار گفته شد رحمتي براي تماشاي بازي نفت آمده كه شايعه شد علي منصوريان مي‌خواهد به استقلال برود. .... فكر كنم براي سال گذشته درست بود وقتي در زمين نبودم نمي‌توانستم كمك كنم.

آدرس : کليک کنيد
90/ منصوريان مي‌رفت استقلال من هم «نه» نمي‌گفتم

19 جولاي 2015 ... من و ساير بازيکنان قطعاً کمک مي‌کنيم که صادقيان به روزهاي اوجش برگردد. ... را زياد مي‌کند و من هم قبول دارم کار ما سخت‌تر شد و همه از نفت جام مي‌خواهند.

آدرس : کليک کنيد
پيام صادقيان: اشتباه کردم و تاوانش را پس مي‌دهم/ به طارمي گفتم ...

23 جولاي 2015 ... پيام صادقيان روزهاي آرامي را در نفت تهران سپري مي‌کند اما هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را ... با هدايت آقاي منصوريان و همت بچه‌ها به آن خواهيم رسيد. ... با من برقرار كرده و همين مسئله كمك مي‌كند بهترين بازي‌هايم را در ليگ پانزدهم ارائه بدهم.

آدرس : کليک کنيد
پيام صادقيان - آکانيوز - آکاايران

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛پيام صادقيان که به همراه تيم فوتبال نفت ... صادقيان روزهاي آرامي را در نفت تهران سپري مي‌کند اما هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را ... منصوريان مي گويد کادر فني به عنوان يک برادر بزرگتر بايد به صادقيان کمک کند.

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي بانک ورزش | به خاطر منصوريان ماندم/ خواست خدا ...

4 جولاي 2015 ... انشالله كه بتوانم امسال سال خوبي داشته باشم و به تيم كمك كنم. شك نكنيد ... بله، البته در اين دو تيم بازيكنان خيلي خوب ديده مي شوند و همه بازي ها پخش مستقيم است. ... کليد واژه‌ها: بيرانوند, پرسپوليس, استقلال, منصوريان, نفت, صادقيان. خبرهاي مرتبط. Bullet.png ديدار افشارزاده و بيرانوند تكذيب شد/ شكايت مي‌كنيم.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان:مسلمان علاقه زيادي دارد به پرسپوليس بازگردد/آرامش نفت کمک ...

9 جولاي 2015 ... پيام صادقيان،درباره شرايط تيم نفت اظهار داشت:سال گذشته نفت تهران ... به طور حتم به قولي که داده ام پايبند هستم و با منصوريان به تيم ملي ... روزي ده تا مصاحبه در مورد وضع تيم ميکردن اما الان يجور سکوت کردن ک حس ميکنم همشون مردن،يني ... واقعا دست مريزاد،حيف اون همه هواداري ک تو ورزشگاه شمارو حمايت کرد،بازم منه ...

آدرس : کليک کنيد
يحيي، دچار ماري در آستين... | منصوريان بزرگتر از سن ... - پارس فوتبال

4 جولاي 2015 ... البته جمله‌اي كه منصوريان در اولين تمرين صادقيان با نفت به هافبك جديد تيمش ... زماني كه همه فكر مي‌كردند راهي تراكتورسازي، تيم زادگاهش ‌شود، به نفت تهران پيوست تا .... خوشحالم که به خاطر راهنمايي بزرگ‌ترهاي تيم‌ تأثيرگذار بودم ...

آدرس : کليک کنيد
قبل از بازي تراکتورسازي از پدرم رخصت مي گيرم/دوست دارم به پر ...

23 جولاي 2015 ... هافبک تيم نفت گفت: قبل از شروع ليگ و بازي با تراکتورسازي به آقاکريم زنگ ... هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را دوباره مجسم مي‌کند. ... عليرضا منصوريان در مصاحبه‌هايش گفته کاري مي‌کند آخر فصل پيام صادقيان ملي‌پوش شود. ... من برقرار کرده و همين مسئله کمک مي‌کند بهترين بازي‌هايم را در ليگ پانزدهم ارائه بدهم.

آدرس : کليک کنيد
حمله شديد تتلو به منصوريان به خاطر صادقيان! - تيتريک

واکنش هدايتي به مشکل ضرغام و شرايط عليپور/ کمک کنم مي‌گويند دخالت کرد! .... گروه ورزش «تيتريک»، صبح امروز خبر آمد که عليرضا منصوريان براي امير تتلو پيغام داده که دست از سر پيام صادقيان بردارد. ... همرو برق مي گيره مارو چراغ نفتي. ... در مورد داش علي منصوريان ديدم و خوندم،البته ب علي آقا عرض ميکنم جواب اين به اصطلاح ادمو ...

آدرس : کليک کنيد
ايران خبر - پيام صادقيان شاگرد منصوريان مي شود؟

27 ژوئن 2015 ... پيام صادقيان دوباره در حال و هواي رفتن به يک تيم اروپايي است. هافبک فصل ... من در مورد آينده با خيلي‌ها مشورت كردم و اگر همه چيز خوب پيش برود، دوست دارم در اروپا بازي كنم. تيم مورد نظر در رده چهارم ... تأكيد مي‌كند: «اگر اروپا نشد، براي نفت تهران بازي خواهم كرد. ... اين نرم افزار در انتخاب رشته به شما كمك مي‌كند + دانلود.

آدرس : کليک کنيد
دستور ويژه منصوريان به صادقيان: دور تتلو را خط بکش - بيتوته

4 جولاي 2015 ... عليرضا منصوريان سرمربي نفت تهران با به خدمت گرفتن پيام صادقيان و دادن پيراهن شماره 11 به اين ... اتفاقي که احتمالا کمک مي کند تا شايعه ها درباره اين دو کم شود و ديگر در زمان دعوا همديگر را متهم به سيگار کشيدن و. ..... چگونه موبايل شما را رديابي مي‌کنند؟ .... همه چيز درباره جراحي سينــه و شکــم و ليـزر ليـپـوليـــز.

آدرس : کليک کنيد
پيام صادقيان - آکانيوز - آکاايران

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛پيام صادقيان که به همراه تيم فوتبال نفت ... صادقيان روزهاي آرامي را در نفت تهران سپري مي‌کند اما هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را ... منصوريان مي گويد کادر فني به عنوان يک برادر بزرگتر بايد به صادقيان کمک کند.

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي بانک ورزش | به خاطر منصوريان ماندم/ خواست خدا ...

4 جولاي 2015 ... انشالله كه بتوانم امسال سال خوبي داشته باشم و به تيم كمك كنم. شك نكنيد ... بله، البته در اين دو تيم بازيكنان خيلي خوب ديده مي شوند و همه بازي ها پخش مستقيم است. ... کليد واژه‌ها: بيرانوند, پرسپوليس, استقلال, منصوريان, نفت, صادقيان. خبرهاي مرتبط. Bullet.png ديدار افشارزاده و بيرانوند تكذيب شد/ شكايت مي‌كنيم.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان:مسلمان علاقه زيادي دارد به پرسپوليس بازگردد/آرامش نفت کمک ...

9 جولاي 2015 ... پيام صادقيان،درباره شرايط تيم نفت اظهار داشت:سال گذشته نفت تهران ... به طور حتم به قولي که داده ام پايبند هستم و با منصوريان به تيم ملي ... روزي ده تا مصاحبه در مورد وضع تيم ميکردن اما الان يجور سکوت کردن ک حس ميکنم همشون مردن،يني ... واقعا دست مريزاد،حيف اون همه هواداري ک تو ورزشگاه شمارو حمايت کرد،بازم منه ...

آدرس : کليک کنيد
يحيي، دچار ماري در آستين... | منصوريان بزرگتر از سن ... - پارس فوتبال

4 جولاي 2015 ... البته جمله‌اي كه منصوريان در اولين تمرين صادقيان با نفت به هافبك جديد تيمش ... زماني كه همه فكر مي‌كردند راهي تراكتورسازي، تيم زادگاهش ‌شود، به نفت تهران پيوست تا .... خوشحالم که به خاطر راهنمايي بزرگ‌ترهاي تيم‌ تأثيرگذار بودم ...

آدرس : کليک کنيد
قبل از بازي تراکتورسازي از پدرم رخصت مي گيرم/دوست دارم به پر ...

23 جولاي 2015 ... هافبک تيم نفت گفت: قبل از شروع ليگ و بازي با تراکتورسازي به آقاکريم زنگ ... هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را دوباره مجسم مي‌کند. ... عليرضا منصوريان در مصاحبه‌هايش گفته کاري مي‌کند آخر فصل پيام صادقيان ملي‌پوش شود. ... من برقرار کرده و همين مسئله کمک مي‌کند بهترين بازي‌هايم را در ليگ پانزدهم ارائه بدهم.

آدرس : کليک کنيد
حمله شديد تتلو به منصوريان به خاطر صادقيان! - تيتريک

واکنش هدايتي به مشکل ضرغام و شرايط عليپور/ کمک کنم مي‌گويند دخالت کرد! .... گروه ورزش «تيتريک»، صبح امروز خبر آمد که عليرضا منصوريان براي امير تتلو پيغام داده که دست از سر پيام صادقيان بردارد. ... همرو برق مي گيره مارو چراغ نفتي. ... در مورد داش علي منصوريان ديدم و خوندم،البته ب علي آقا عرض ميکنم جواب اين به اصطلاح ادمو ...

آدرس : کليک کنيد
ايران خبر - پيام صادقيان شاگرد منصوريان مي شود؟

27 ژوئن 2015 ... پيام صادقيان دوباره در حال و هواي رفتن به يک تيم اروپايي است. هافبک فصل ... من در مورد آينده با خيلي‌ها مشورت كردم و اگر همه چيز خوب پيش برود، دوست دارم در اروپا بازي كنم. تيم مورد نظر در رده چهارم ... تأكيد مي‌كند: «اگر اروپا نشد، براي نفت تهران بازي خواهم كرد. ... اين نرم افزار در انتخاب رشته به شما كمك مي‌كند + دانلود.

آدرس : کليک کنيد
دستور ويژه منصوريان به صادقيان: دور تتلو را خط بکش - بيتوته

4 جولاي 2015 ... عليرضا منصوريان سرمربي نفت تهران با به خدمت گرفتن پيام صادقيان و دادن پيراهن شماره 11 به اين ... اتفاقي که احتمالا کمک مي کند تا شايعه ها درباره اين دو کم شود و ديگر در زمان دعوا همديگر را متهم به سيگار کشيدن و. ..... چگونه موبايل شما را رديابي مي‌کنند؟ .... همه چيز درباره جراحي سينــه و شکــم و ليـزر ليـپـوليـــز.

آدرس : کليک کنيد
پيام صادقيان - آکانيوز - آکاايران

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛پيام صادقيان که به همراه تيم فوتبال نفت ... صادقيان روزهاي آرامي را در نفت تهران سپري مي‌کند اما هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را ... منصوريان مي گويد کادر فني به عنوان يک برادر بزرگتر بايد به صادقيان کمک کند.

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي بانک ورزش | به خاطر منصوريان ماندم/ خواست خدا ...

4 جولاي 2015 ... انشالله كه بتوانم امسال سال خوبي داشته باشم و به تيم كمك كنم. شك نكنيد ... بله، البته در اين دو تيم بازيكنان خيلي خوب ديده مي شوند و همه بازي ها پخش مستقيم است. ... کليد واژه‌ها: بيرانوند, پرسپوليس, استقلال, منصوريان, نفت, صادقيان. خبرهاي مرتبط. Bullet.png ديدار افشارزاده و بيرانوند تكذيب شد/ شكايت مي‌كنيم.

آدرس : کليک کنيد
صادقيان:مسلمان علاقه زيادي دارد به پرسپوليس بازگردد/آرامش نفت کمک ...

9 جولاي 2015 ... پيام صادقيان،درباره شرايط تيم نفت اظهار داشت:سال گذشته نفت تهران ... به طور حتم به قولي که داده ام پايبند هستم و با منصوريان به تيم ملي ... روزي ده تا مصاحبه در مورد وضع تيم ميکردن اما الان يجور سکوت کردن ک حس ميکنم همشون مردن،يني ... واقعا دست مريزاد،حيف اون همه هواداري ک تو ورزشگاه شمارو حمايت کرد،بازم منه ...

آدرس : کليک کنيد
يحيي، دچار ماري در آستين... | منصوريان بزرگتر از سن ... - پارس فوتبال

4 جولاي 2015 ... البته جمله‌اي كه منصوريان در اولين تمرين صادقيان با نفت به هافبك جديد تيمش ... زماني كه همه فكر مي‌كردند راهي تراكتورسازي، تيم زادگاهش ‌شود، به نفت تهران پيوست تا .... خوشحالم که به خاطر راهنمايي بزرگ‌ترهاي تيم‌ تأثيرگذار بودم ...

آدرس : کليک کنيد
قبل از بازي تراکتورسازي از پدرم رخصت مي گيرم/دوست دارم به پر ...

23 جولاي 2015 ... هافبک تيم نفت گفت: قبل از شروع ليگ و بازي با تراکتورسازي به آقاکريم زنگ ... هنوز هم همه خاطراتي که دوست دارد را دوباره مجسم مي‌کند. ... عليرضا منصوريان در مصاحبه‌هايش گفته کاري مي‌کند آخر فصل پيام صادقيان ملي‌پوش شود. ... من برقرار کرده و همين مسئله کمک مي‌کند بهترين بازي‌هايم را در ليگ پانزدهم ارائه بدهم.

آدرس : کليک کنيد
حمله شديد تتلو به منصوريان به خاطر صادقيان! - تيتريک

واکنش هدايتي به مشکل ضرغام و شرايط عليپور/ کمک کنم مي‌گويند دخالت کرد! .... گروه ورزش «تيتريک»، صبح امروز خبر آمد که عليرضا منصوريان براي امير تتلو پيغام داده که دست از سر پيام صادقيان بردارد. ... همرو برق مي گيره مارو چراغ نفتي. ... در مورد داش علي منصوريان ديدم و خوندم،البته ب علي آقا عرض ميکنم جواب اين به اصطلاح ادمو ...

آدرس : کليک کنيد
ايران خبر - پيام صادقيان شاگرد منصوريان مي شود؟

27 ژوئن 2015 ... پيام صادقيان دوباره در حال و هواي رفتن به يک تيم اروپايي است. هافبک فصل ... من در مورد آينده با خيلي‌ها مشورت كردم و اگر همه چيز خوب پيش برود، دوست دارم در اروپا بازي كنم. تيم مورد نظر در رده چهارم ... تأكيد مي‌كند: «اگر اروپا نشد، براي نفت تهران بازي خواهم كرد. ... اين نرم افزار در انتخاب رشته به شما كمك مي‌كند + دانلود.

آدرس : کليک کنيد
دستور ويژه منصوريان به صادقيان: دور تتلو را خط بکش - بيتوته

4 جولاي 2015 ... عليرضا منصوريان سرمربي نفت تهران با به خدمت گرفتن پيام صادقيان و دادن پيراهن شماره 11 به اين ... اتفاقي که احتمالا کمک مي کند تا شايعه ها درباره اين دو کم شود و ديگر در زمان دعوا همديگر را متهم به سيگار کشيدن و. ..... چگونه موبايل شما را رديابي مي‌کنند؟ .... همه چيز درباره جراحي سينــه و شکــم و ليـزر ليـپـوليـــز.

آدرس : کليک کنيد



منصوريان: همه نفت به صادقيان کمک مي‌کنند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 452
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,054
  • بازدید ماه : 1,054
  • بازدید سال : 10,746
  • بازدید کلی : 58,412