loading...
نگار استور
نگا رپرشین بازدید : 76 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد

خلاصه اي از مطلب :

رضا تقي‌پور متولد 25 شهريور 1336 در مراغه آذربايجان شرقي است، وي داراي مدرک دکتراي پيشرفته مديريت از دانشگاه بوردو فرانسه مشترک با سازمان مديريت است.


ادامه اين مطلب : من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد

1 روز پيش ... رضا تقي‌پور متولد 25 شهريور 1336 در مراغه آذربايجان شرقي است، وي داراي مدرک دکتراي پيشرفته مديريت از دانشگاه بوردو فرانسه مشترک با سازمان ...

آدرس : کليک کنيد
من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد - پارس

1 روز پيش ... به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگارانرضا تقي پور از اهميت توجه به مسئوليت‌هاي واگذار شده مي‌گويد که سعي کرده در هر کار کوچک و بزرگي که ...

آدرس : کليک کنيد
من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد - شهرخبر

من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد.

آدرس : کليک کنيد
من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد / باشگاه ...

11 ساعت قبل ... رضا تقي‌پور متولد 25 شهريور 1336 در مراغه آذربايجان شرقي است, وي داراي مدرک دکتراي پيشرفته مديريت از دانشگاه بوردو فرانسه مشترک با سازمان ...

آدرس : کليک کنيد
من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد | خبرخوان ...

رضا تقي‌پور متولد 25 شهريور 1336 در مراغه آذربايجان شرقي است، وي داراي مدرک دکتراي پيشرفته مديريت از دانشگاه بوردو فرانسه مشترک با سازمان مديريت است.

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي نيزوا شهرستان مهديشهر | به روزترين وجامع ترين ...

من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد .... استان سمنان و درروستاهاي فولادمحله ،چاشم رواج بسيار زيادي دارد توليد کنندگان اصلي آن زنان مي باشند.

آدرس : کليک کنيد
کرج به 400 دوربين کنترل ترافيک نياز دارد - اقتصادي

1 روز پيش ... معاون هماهنگي امور عمراني استانداري البرز با اشاره به اينکه اين دوربين ها صرفا کارکرد ... من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد.

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سايت پارس نيوز | parsnews.com

پارس نيوز · 09:51 -من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد / پارس ... 06:00 -مثال مربي استقلال از علاقه مردم به فوتبال از پرسپوليس / پارس نيوز ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - بنگر: نسبت به توهين ها بي تفاوت هستم

1 روز پيش ... وي تصريح کرد: با اين اتفاقات قوي‌تر شدم و مطمئن باشيد در بازي‌هاي ... من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد ????/??/?? ??:??.

آدرس : کليک کنيد
آتش سوزي در مراتع حاشيه منطقه حفاظت شده ديزمار مهار شد/ امکان ...

1 روز پيش ... مدير کل حفاظت محيط زيست آذربايجان شرقي گفت:با حضور به موقع همکاران حفاظت محيط ... من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد.

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - بنگر: نسبت به توهين ها بي تفاوت هستم

1 روز پيش ... وي تصريح کرد: با اين اتفاقات قوي‌تر شدم و مطمئن باشيد در بازي‌هاي ... من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد ????/??/?? ??:??.

آدرس : کليک کنيد
آتش سوزي در مراتع حاشيه منطقه حفاظت شده ديزمار مهار شد/ امکان ...

1 روز پيش ... مدير کل حفاظت محيط زيست آذربايجان شرقي گفت:با حضور به موقع همکاران حفاظت محيط ... من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد.

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - بنگر: نسبت به توهين ها بي تفاوت هستم

1 روز پيش ... وي تصريح کرد: با اين اتفاقات قوي‌تر شدم و مطمئن باشيد در بازي‌هاي ... من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد ????/??/?? ??:??.

آدرس : کليک کنيد
آتش سوزي در مراتع حاشيه منطقه حفاظت شده ديزمار مهار شد/ امکان ...

1 روز پيش ... مدير کل حفاظت محيط زيست آذربايجان شرقي گفت:با حضور به موقع همکاران حفاظت محيط ... من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد.

آدرس : کليک کنيد



من و 4 پسرم استقلالي هستيم/ اين روزها دلم هواي مدينه دارد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 980
  • بازدید ماه : 980
  • بازدید سال : 10,672
  • بازدید کلی : 58,338